Η εταιρεία μας, έχοντας συμμετάσχει συμβουλευτικά από το 2023 στο όλο εγχείρημα της ψηφιoποίησης των διαδικασιών ταξινόμησης που είχε αναλάβει το ίδρυμα ερευνών του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, ήταν η πρώτη που προχώρησε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της και στην εκπαίδευση και κατάρτιση των στελεχών μας, δημιουργώντας δύο νέες ξεχωριστές υπηρεσίες:
- Υπηρεσίες ψηφιακής επικύρωσης εγγράφων και
- Υπηρεσίες διαχείρισης ανάριθμων μεταβιβάσεων,
με τις οποίες εμπλούτισε και εκσυγχρόνισε περεταίρω τα ήδη προσφερόμενα πακέτα υπηρεσιών Back Office, κυρίως για την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών των μεγάλων εισαγωγικών επιχειρήσεων.
Α. Ψηφιακή καταχώρηση & επικύρωση εγγράφων ταξινόμησης
Ψηφιακή καταχώρηση και επικύρωση όλων των απαραίτητων τεχνικών χαρακτηριστικών των οχημάτων στην πλατφόρμα gov.gr, σε λιγότερο από 24 ΩΡΕΣ από τον εκτελωνισμό του οχήματος, ανεξαρτήτως όγκου υποθέσεων.
Β. Διαχείριση ανάριθμων μεταβιβάσεων
Ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας ανάρθιμης μεταβίβασης στον κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή (Eταιρεία Leasing ή Dealer), σε λιγότερο από 24 ώρες από την ανάθεση της εργασίας και ανεξαρτήτως όγκου υποθέσεων.
Οι παραπάνω υπηρεσίες αυτές παρέχονται είτε σαν ενιαίο πακέτο, είτε και ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη και η χρέωση γίνεται στην βάση μιας κατ’ ελάχιστον ετήσιας συμφωνίας.